Kim jestem?

Dietetyk Magdalena Depa-Muniak

 

Pomagam w osiągnięciu idealnej masy ciała.

Idealnej, czyli nie takiej jaką wylicza kalkulator na podstawie ogólno przyjętego wzoru.

Idealnej, czyli takiej, przy której wiesz, że najlepiej dbasz o swoje zdrowie.

Idealnej, czyli takiej, w której czujesz się doskonale!

 


Współpracując ze mną...

… dowiesz się jak to wszystko ogarnąć i zbudujesz solidną strategię własnego odżywiania

… zadbasz o swoje zdrowie i spalisz zbędne kilogramy

… wprowadzisz zdrowe nawyki żywieniowe w swoim domu

… udowodnisz sobie samej i otoczeniu, że niemożliwe nie istnieje!

… wydasz pieniądze na wymarzoną sukienkę w rozmiarze, który teraz jest jeszcze marzeniem

WCHODZISZ W TO?

Opinie moich Pacjentów:

Dorota M.

https://www.znanylekarz.pl/magdalena-depa-muniak/dietetyk/debica

Dzięki pani Magdzie udało mi się schudnąć 10 kg w ciągu trzech miesięcy... wynik jak dla mnie rewelacyjny. Wyglądam tak jak od dawna marzyłam. :-) myślałam, że będzie ciężko, bo jaką kolwiek Dietę stosowalam to nie dzialala. Jednak racjonalne odżywianie, które jest odpowiednio zbilansowane pomogło! posiłki pyszne i na każdą kieszeń, nie tak bardzo czasochłonne co dla mnie było ważne :) polecam Panią Magdę w 100 % jest przemiła i sympatyczna!:)

aniaszczech22

https://www.znanylekarz.pl/magdalena-depa-muniak/dietetyk/debica

Wazylam 74 kg obecnie waże 61 wkoncu udało mi sie schudnac tyle razy probowalam diet swoich od kogos to nie jedz chleba nie jedz ziemniaków unikaj tłuszczów a tu mozna jesc wszystko tylko w odpowiednij proporcjach jemy w moim przypadku 4 posiłki dziennie inna sprawa jak ktos pracuje na nocki,Obecnie jestem w stabilizacji nie chudne juz od dwoch miesiecy czuje sie super mam energie czesciej sie usmiecham naprawde polecam wszystkim serdecznie ta Pania dietetyk jeżeli tylko chcecie schudnac a probowaliście juz cud diet to wybierzcie sie do niech :) pozdrawiam

Agnieszka

https://www.znanylekarz.pl/magdalena-depa-muniak/dietetyk/debica

Moja ulubiona Pani Doktor!! Dzięki Pani uwierzyłam w Siebie i z uśmiechem wychodzę do ludzi ! Potrafiła Pani zdziałać z kilka miesiecy to czego ja nie umialam przez okres kilku lat !!!
zachęcam do porady dietetycznej i zabiegów na ciało !! gwarantuje celująca jakośc jak i diety jak i zabiegów na ciało. !!!! z przyjemnością będa odwiedzać gabinet Pani Madzi !!!!!!!!! POLECAM !
"zdrowo nie oznacza nudno"



MailerLite